Compensatie voor de schuldengeneratie

25 september 2019

Compensatie voor de schuldengeneratie

Het experiment is mislukt, het leenstelsel voor studenten werkt niet. Nu bijna alle politieke partijen zich tegen het schuldenstelsel keren lijkt dit stelsel zijn langste tijd te hebben gehad.

WIJ ZIJN GEEN PROEFKONIJN

De generatie studenten die is gaan studeren na de invoering van het schuldenstelsel, wordt de dupe van een mislukt experiment van de politiek. Wij zijn geen proefkonijn. Wij eisen compensatie voor het bedrag dat wij tussen het afschaffen en de herinvoering van de basisbeurs zijn misgelopen! Heb jij de petitie voor compensatie voor de schuldengeneratie al getekend? Bijna 60.000 studenten hebben hun handtekening al gezet. Dat is veel. Maar willen we dat die compensatie er komt én willen we een einde aan het schuldenstelsel, dan moeten we meer doen. Daar ben jij bij nodig!

Kom daarom naar één van de tien lokale bijeenkomsten. Daar maken we samen plannen om onze beweging nog groter te maken. Praat en doe mee!

• 30 september, Amsterdam, 17:00 uur, Café de Jaren
    • 1 oktober, Den Haag, 19:30 uur, Grand Café Siezo
    • 2 oktober, Nijmegen, 16:00 uur, Cultuurcafé
    • 3 oktober, Zwolle, 20:00 uur, Café de Belgische Keijzer
    • 4 oktober, Utrecht, 17:00 uur, Florin
    • 7 oktober, Groningen, tijd en locatie volgt
    • 8 oktober, Leiden, tijd en locatie volgt
    • 9 oktober, Den Bosch, tijd en locatie volgt
    • 10 oktober, Rotterdam, tijd en locatie volgt
    • 11 oktober, Eindhoven, tijd en locatie volgt

Meld je hier aan voor de bijeenkomst bij jou in de buurt, dan houden we je op de hoogte over de precieze tijd en locatie. Houd er rekening mee dat de bijeenkomsten aan het eind van de middag / begin van de avond zullen plaatsvinden.